Dennis tok styringa…

God mandag dere!

Ja, da er det bare å hive seg på karusellen og se hva den nye uka har å by på. Etter en deilig avslappningshelg i nydelig vårvær, er det faktisk helt ok å ta i litt ekstra og få ting gjort. Det er bare å gi gass. 

Jeg har en evne i å tenke logistikk i absolutt alt jeg gjør. Lever etter lister og lapper som hakes av. Jeg kan selvsagt være impulsiv, men liker vel egentlig å planlegge, forberede meg på alt som skal skje.

I tillegg til de normale hverdagssyslene som må gjøres, forsøker jeg å tilføye noe nytt og til tider utfordrende oppgaver på ukeplanen min. De fleste av oss har jo ting vi gjerne vil ha gjort, telefoner som bør tas eller nyere ting som man lenge har hatt lyst til å finne ut av. Det er slike ting jeg noterer og tvinger meg til å utføre. Hvis jeg av en eller annen grunn ikke får det til, drar jeg det med meg videre til neste uke. Litt snodig og tvangsaktig synes kanskje noen, men det fungerer for meg.

Her er forresten noen godbiter fra gårsdagen. Fineste Kristin var på besøk, og det var deilig å ha henne og alle de tre barna mine samla rundt seg. 


Det er egentlig Bjørn Erik som er den store bakemesteren her i huset, men nå tror jeg han kan ta en liten ferie fremover. “Naila” den, kun fire små boller igjen, som jeg regner med får bein å gå på i løpet av kvelden. 

Nå skal jeg planlegge morgendagen, som jeg storgleder meg til. Jeg skal bli gjort stas på i selveste tigerstaden, noe nytt og spennende, og jeg håper på nok tid til å klemme på mammaen min også ♥

Klem Nina

#fastelavensboller #familie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg