Flinkisser på Me&i bloggtreff i Oslo

 

I går var jeg en snartur i Oslo. Der var jeg så heldig å få ta del i nyhetene til Me&i, samtidig som jeg fikk treffe de tre andre bloggvennene samt de jeg samarbeider med. 

Vi møttes hos søteste Ingrid på Hancock Cupcakes på Majorstua, hvor vi delte synspunter og erfaringer rundt blogglivet. I særdels koselige omgivelser fikk vi altså sjekket ut de ekstra plaggene som lanserers nå, og jeg har bare en ting å si: GLED DERE! Jeg skal på treff nå på fredag, og det er flere ting jeg bare må ha. Tenkte jeg skulle ta plenty bilder da, og dele godbitene med dere.

Timene fløy av gårde med de livlige jentene. I tillegg fikk vi bryna oss skikkelig på å pynte cupcakes. Lett som bare det, hvis man bare kan knepene, og de har jeg altså lært meg nå, kremt, kremt. Bok av selveste læremesteren fikk jeg også med meg hjem, så nå kan dere tro det er kaker på gang!





Utrolig kjekt å få møte de tre andre bloggerne, samt Lisbeth (helt til venstre) og Linda (helt til høyre) fra Me&i


Øvelse gjøre mester…



Made by me, helt utroilg!






Kjempestolt…



Nå gleder jeg meg til helgens Me&i party. Da skal jeg ha på meg det helt nye antrekket som lå i goodiebagen. Det er så fresht og fargerikt, en skikkelig vinner.

Håper dere får en fin kveld!

Klem Nina

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg