Me, Elg and bestis…

 

Jøss, se hva jeg kom over! Bilder, dog forferdelig uskarpe og dårlige, men uansett fra min siste konsert med “Dance with a Stranger”. Den fant sted her i Stavanger 23. februar 2011. Det begynner å bli noen kilo siden, ser jeg.

Det er nok over 20 år siden jeg var på min første konsert med go´gjengen, og det ble forelskelse fra første stund. Selv om gutta gikk hvert til sitt, ga de oss innimellom en konsert i ny og ne, og der troppa selvfølgelig Tonje og jeg opp.

Har aldri helt klart å forsone meg til soloplatene til hverken Frode eller Øivind “Elg”, for det er i sammen de har vunnet hjerte mitt ♥

Men Halleluja så deilig det var med premieren på “Hver gang vi møtes” på lørdag. Helt magisk, og de fleste deltagerne klarte seg utrolig bra synes jeg. Fikk gåsehud, og storkoste meg.


Hadde helt forferdelig kamera den gangen og jeg husker godt jeg tok det bildet her. Bana meg helt frem til scenen, og stilte meg opp for å knipse. Da stoppa Frode konserten og sa: “Ta et til du, så skal jeg smile fint”. Ble helt paff og kameraet streika til min store fortvivelse, men han stilte seg opp igjen og jeg fikk tatt et nytt…WOW!


Jeg tviler på om jeg får muligheten til å oppleve gjengen igjen, men det er alltid lov å håpe…selv om de i dag mangler noen sårt trengte bandmedlemmer.

Hjertesukk, Nina

 

 

#dancewithastranger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg