Me&i, dameklær i frammarsj!

Endelig mandag, juhuuuuu, phuuuuu!

Jeg kan se tilbake på en helg med høy partyfaktor. Nå høres det nesten ut som jeg har vært på det fyllekalaset i flere dager, men DET hadde ikke denne skrotten orka. Jeg er ingen stor fan av selve alkoholen, liker ikke smaken, så det ble kun silkerus på lørdag.

Fredagen derimot, var jeg invitert til fineste Simone, til Me&i selskap igjen. Det har kommet ytterligere nyheter, og det var et par ting jeg bare måtte ha. I tillegg er det jo så überkoselig å treffes på denne måten. Ikke nøl selv, hvis dette frister bittelitt, bestill gjerne et selskap her.

Før var det mest oss med barn som møttes til dette, men nå har klærne til oss damer blitt så flotte og attraktive, så alle blir bedt. 


Litt moro å kapre Simone til å leke modell for meg. Det er langt utenfor komfortgrensa hennes, men dama stilte opp, så fin atte!


Mille er egentlig litt for stor til noen av de barneklærne selger Line viser her, men disse er et “must”. Elsker retro-bussene, og gleder meg til å ikle snuppeline goodisene.


Mine favorittplagg for tiden! Penguin top og den fargeglade Paisley fluid pants. Noe av det mest behagelige jeg noensinne har hatt på meg.

Typisk Simone: “Ble litt inspirert av noe indisk matlaging på TV i går, så jeg bare mekka litt til oss jeg”. 

Smart? Bretttekanten øverst på skjørtet kan heises opp, og vips så har du en liten snedig tubekjole. Fåes i svart også, Magic skirt.



Denne gledessprederen henger selvfølgelig i garderoben min, og Mille har selvfølgelig matchnde Waves & sunflower tunic med lue til ♥




Tror aldri jeg har sett Simone så “skikkelig” før, og hun kledde det så absolutt! Så fjong og fin!

Ja, nå kan sommeren bare komme!

Vi var en fin gjeng sammen den kvelden. Det var utrolig kjekt å møte på noen nye ansikter også, og nyte god mat og klær i sammen. Kan jo ikke bli bedre. 

Klem Nina

 

 

#meandi

 

 

3 kommentarer
    1. Va en helmax kveld:)
      bare gi lyd hvis noen har lyst på selskap så skal vi alltid fikse det:)
      kontakt meg på [email protected]
      takk Nina og Simone og alle dere andre for en uforglemmelig kveld igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg