Lundsneset

I dag tittet endelig solen frem og jeg fikk en plutselig trang til å røre litt på meg. Bjørn Erik sier aldri nei til å bli med på tur, og det er dette jeg savner når han er offshore. En impulsiv, ikke nødvendigvis så lang, rusletur i nærområde.

Lundsneset er like i nærheten av oss, på “øya” vår Hundvåg. En fantastisk tur langs sjøen hvor du har utsikt til en rekke andre flotte øyer. Du finner små koselig sandstrender og store åpne plasser hvor du kan samle masse venner. 

Siden sist vi var på denne kanten, har det blitt reist et kulturminne. Til minne om ofrene etter massakeren på Utøya. Vår lille plass her på Hundvåg, mistet ei 16 år gammel jente. Jeg synes plasseringen helt på tuppen av øya her, nede ved vannkanten er et flott sted. Det er idyllisk og vakkert, og atmosfæren der ga meg en indre ro. 




Ønsker dere alle en fin mandagskveld.

Klem Nina

 

#Lundsneset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg