TNT Rocker! Fortsatt sexy!

Snart klar for trening (rusletur), men først må jeg få si god morgen (litt seint) til dere trofaste lesere.

Jeg klarer fortsatt ikke å bli helt ferdig med helgen. Skjedde jo noe hele tiden. For dere vet, etter den magiske feiringen av Britti, dro bestis Tonje og jeg rett på Folken og TNT konsert. Da hadde vi “plinga” sjampis og cider i syv timer allerede, så dere kan tro det var ei som higa litt etter luft. Det skal jo sies at kroppen er forbaska råtten for tiden, og slike lange dager er jo ikke akkurat så veldig gunstig, MEN rockejenta i meg kan heller ikke la slike sjanser gå i fra meg.

Tony Harnell er på plass igjen bak mikrofonen, og jeg må bare innrømme at det er noe sexy dyrisk over den mannen (sorry Bjørn Erik, men det her må du tåle). I tillegg så finnes det jo ikke noe kjekkere enn rockere i åltrange sorte bukser med naglebelter, hengende kjettinger og tørkler. Det er ikke mere som skal til for at denne damma smiler fra øret til øret i alle fall.

Kan bare ikke la slike konserter glippe, det er et “must” å få det med seg. Når selveste Ronni Le Tekrø også viser seg frem, ja da er jeg solgt. Storkosa meg jeg, og det tror jeg min bedre halvdel for kvelden, Tonje, også gjorde!






Nok en helaften med verdens beste Tonje som står til gull. Etterpå ble det litt mye frem og tilbake i byen, men prinsen (Bjørn Erik) kom å redda oss! Fikk slengt oss in på Burger King, stappa i oss litt mat, og så bar det strake veien hjem. Helt perfekt!

Klem Nina

#TNT #Rock

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg