Den er her!

Ja, vet dere hva?! Nå er det vår! No way back!

Når jeg stod opp første gangen i dag før klokka var seks, var det pinamegdø nesten minusgrader igjen, og jeg må innrømme jeg ble en smule skuffa. For nå vil jeg ha vår. Jeg er så lysten på å ta på meg hagehanskene å sette i gang ute, men så var det de snikende frostmorningene som kan ødelegge alt på et blunk da. Tror jeg venter en liten uke til med å plante ut små stemorsblomster, men tenkte jeg kunne kjøpe inn litt påskeliljer i mellomtiden. 

Ble ingen langtur på meg i dag, for etter å ha sendt ungene på skolen, la jeg meg i senga og leste litt. Sovna selvfølgelig, men egentlig litt deilig å våkne opp to timer seinere. Da var temperatuen atskillig bedre, og lysten på å gå ut en liten tur, mye større.

Tok med meg avisen og rusla rundt svingen og ned til brygga. Vi bor kun to hus ovenfor sjøen, og dere kan tro det var deilig der i dag. 


Ikke særlig høy i hatten hun her når det kommer til sjøen, best å holde seg i nærheten ♥






Nå sitter jeg spent og venter på nytt fra Bjørn Erik. Han er å tar enda en eksamen, tvi, tiv…

Kanskje jeg får lurt han med ut på litt blomstershopping, det er lov å håpe.

Klem Nina

 

#yorkshireterrier

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg