Våryr!

Jada! Klarte å lure med meg husbonden ut på en liten planteshopping. Er jo helt innafor å begynne å friske opp hagen bittelitt. Har to steinbed, samt en liten kant rundt grillen som trenger oppmuntring. Har helt gitt opp å ha flerårige planter i dem, for med det ustabile værskifte vi har hatt i det siste, har det meste dødt. Hadde roser overalt før, men i tillegg til overflod av lus klarte de ikke frosten for et par år siden. Derfor sverger jeg til en del nye planter hvert år.

Tok med meg små stemorsblomster hjem i dag. Like blomster, ensfarga. Jeg er litt snål der, kan ikke blande for mye i sammen…det blir rot i hodet mitt. Helt merkelig det der, for når andre mikser og trikser synes jeg det blir knallfint, men selv klarer jeg det ikke. 

Håper på fint vær i morgen også, så de kan få komme i jord. Hørte folk måtte skrape is på bilen i dag morges, men satser på at de tider er over nå, kremt…








Åhhh, dette gir meg masse god inspirasjon. Håper formen er god i morgen, så jeg kan begynne på et eller annet. 

Nå sitter jeg å passer på snuppeline Mille som øver med koret. Helt perfekt å “jobbe” litt mens de underholder meg med deilig sang. De er så flinke så, og jeg ser Mille storkoser seg. Dette mestrer hun ♥ 

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, klem Nina

2 kommentarer
    1. Heeeeerlig vårinspirasjon her !! TUsen takk !! Eg var på plantasjen ikveld med syster mi.. Men det var berre skikkeleg begredeleg.. Vinter-gartneri fortsattt. Altfor kaldt so dei hadde ingenting ute. Berre kjedelege ting inne. Overstabla med alt dei har måtte ta inn.. Gledar meg til dei opnar for våren der !! Klem og ha ein kjempe fin kveld, fineNina!!

    2. karenmarenmette: Vi har så mange flotte gartnerier å velge mellom, og de bugner av planter som allerede kan settes ut og som kan tåle litt frost.
      Får håpe jeg får til å sette de ut i morgen 🙂
      Ellers tror jeg vi tar tidlig kveld i dag. God natt, klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg