Drolten er fjerna!

 

God lørdags ettermiddag, kjære dere! Har dere gjort noe kjekt i dag?

Selv har jeg vært ute og fått plantene jeg kjøpte tidligere i uka, ned i potter og bed. Det var jo så nydelig vær her for noen dager siden, og jeg ble derfor kjempegira på få begynt på et eller annet ute, men det var ingen fornøyelse å gjøre det jeg gjorde i dag. Jeg har spadd møkk! Drolter som kattene har lagt igjen overalt. Kan egentlig ikke klage, for det er mine egne søte små som er synderne, men aliikevel er dette en skikkelig “dritt” jobb.

Det var bare å trekke på seg hagehanskene og plastikkhanser ut på de igjen. Egentlig fort gjort, så nå kan dere tror det har blitt fint der ute. I tillegg har jeg spraylakkert blomsterkurvene mine, så nå er de klare for en sommer til. 

Tja, hvor skal man begynne? 


Så sabla ekkelt, dritt overalt, men jeg må bare tåle det.


Disse kurvene har nok sett bedre dager.


As good as new!


Mye bedre!





En skikkelig skitjobb, men gud så godt når det er gjort. Liker meg godt i hagen min. Det er terapi både for kropp og sjel å ligge der med rompa i været, mens enn gjør det fint. Nå skal jeg lage en liste til han far i huset, for noe må jo han også bidra med. Nedre veggkant på huset må spyles og plattingene må rengjøres. 

Nå er Mille-mor sendt i bursdag, og jeg skal hvile meg litt før jeg skal på besøk. I kveld blir det norsk Melodi Grand Prix finale og DET dere, er stort for meg. Elsker det! Bjørn Erik skal være med, og han er absolutt ingen stor fan, men menneskene vi skal være sammen med veier opp for det musikalske.

Ønsker dere alle en finfin lørdag.

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg