Grand Prix, gode venner og gourmet mat…

 

Ja, da kan jeg se tilbake på nok en minnerik helg. Stille og rolig, kvalitetstid med både store og små, gode venner og familie. I tillegg har det jo vært norsk finale i Melodi Grand Prix, og det er jo moro. Eller kanskje ikke så veldig moro, siden favoritten min ikke vant. Er ikke så fan av å sende søtsuppesanger til finalen, uansett bra stemme eller ikke. Det bør være sprudlende med fart og fres, og ikke minst ha et fengende refreng. Den som vant i går var ikke min favoritt, not at all! 

Helheten på kvelden i går, var derimot upåklanderlig. Etter å ha hentet Mille på Leo´s lekeland, hvor hun hadde vært i bursdag, bar det strake veien hjem til Anne Mai. Hun er mammaen til min venninne Simone, og vi storkoser oss alle i lag. Denne kvelden var mennene våre også med, samt halve ungeflokken, så vi ble en fin liten gjeng.





Noen plukker ut all banansjokolanden i twistposen…


Det ble nesten midnatt før vi vendte nesa vår hjemover. Småjentene holdt også ut. De har virkelig blitt gode venner og holder sammen uten å være bøllefrø lenger. Det gleder mammahjertene våre ♥

Nei, nå tror jeg vi skal mekke sammen en hjemmelaga pizza. Det er jo helg ennå…

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg