Jeg er allerede klar!

Åhhh, nå gleder jeg meg til i kveld! Huset skal fylles opp med kjære kollegaer, gamle klassevenninner og venninner generelt. Nå er det min tur til endelig å ha Me&i selskap. En skulle tro jeg hadde fått tak i det jeg trengte nå, at både lommebok og garderobeskap var “metta”, men neida.

Me&i feirer 10 års jubileum og har valgt å hoste frem noen skikkelige nostalgitripper. De beskriver de nylanserte klærne, Me&i darlings,  som høye “wow”-faktor go´biter, og jeg er så til de grader enig. De som kjenner meg vet at jeg også elsker å Mille og meg opp i samme outfits, og her har jeg altså muligheten igjen, juhuuuuu!

Er ikke retro t-skjortene kule?! Kjolene må jeg bare ha!

Bjørn Erik hjalp meg med akvariumet i dag, phuuu, det er litt av en jobb, men flott når det er ferdig.


Tror vi blir 15 stykker i dag. En stor gla´gjeng hvor mange ikke har sett hverandre på lenge. Blir nok kakling på høyt nivå, regner med at taket kommer til å lette etterhvert 🙂

Klem Nina

 

#meandi

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg