Hot Lava!

Da har jeg endelig blitt den stolte eier av et “Hot Lava” sandaler par. De var pinamegdø ikke lett og få tak i, men nå er de altså mine. Bittelitt skuffa over at den norske forhandleren ikke hadde tatt inn de som stod øverst på ønskelista mi, men jeg har selvsagt satt venninnen min i Oslo på saken. Butikkeieren syntes nemlig de jeg ønsket meg var for “ungjenter”, altså ikke meg… Vræl!!! Helt uenig! Jeg synes de knallrosa er dødsråe, og har derfor ikke tenkt å gi opp skaffe meg dem! 

Uansett, disse brune her med de vakre steinene er i alle fall i hus nå. Hva synes dere? Er de ikke flotte?




Det er disse jeg kunne drept for! Vel, ikke helt bokstavelig da, men jeg bare elsker dem!


Hadde det vært en “Hot Lava” butikk her i byen, så hadde de blitt rike på meg i alle fall…



Det er lov å håpe på at min kjære Vibeke i Oslo klarer å oppnå kontakt med de riktige menneskene, slik at vi begge kan smykke oss med de rosa herlighetene. Det er lov å håpe ♥

Klem Nina

 

#hotlava #sandaler #mote

8 kommentarer

Siste innlegg