Thihiii, det kiler på tunga!

Se hva fineste Simone har tatt med seg hjem fra Tyskland til meg – bruspulver! Husker dere det fra de gode gamle 70-åra? 

Jeg husker jeg elsket å sitte å dyppe fingeren. Ga meg grøss nedover ryggen, men det var jo det som var så godt, det sursøte. 

Simone kjøper altså denne varianten fra Tyskland, og jeg tror ikke jeg har sett noe lignende i butikkene her på lenge. Tenkte jeg skulle la Mille være forsøkskanin, og se om hun likte det.

Dere ser jo ut i fra bildene hva hun syntes om det å dyppe fingeren. Det var ikke noe særlig. Derimot elsket hun å putte det i et glass med vann. All brusinga var megakult! Det var moro det! Med litt isbiter i etterpå, ble dette supergodt syntes hun.








Ei venninne stakk akkurat innom, og dette var populært kan dere tro! Det er dette ungene skulle fått i bursdagsselskap, for det blir jo akkurat som å lage sine egne søte brus.

Nå blir det sofaokos, etter å ha forsert de forbaskade Hana-trappene igjen. Jeg er helt i sjokk over hvor dårlig form er, klarte kun en 2,5 gang i dag. Kjenner meg helt mørbanka i skrotten, men vet det blir mye bedre etterhvert…håper jeg.

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Lurer på hva voksenversjonen er faktisk, gleder meg til det innlegget:)! Husker bruspulver, hadde vi ikke en slikkepinne å dyppet i?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg