We have landed in Manchester!

Juhuuu, da har jeg fått brukt opp bursdagspengene jeg fikk av mamma og svigers. Har svima rundt helt alene på det sinnsykt store shoppingsenteret, Trafford Centre Shopping Mall. Kan ikke huske sist jeg fikk gå slik alene å kose meg, og i hvert fall ikke når vi har vært på ferie. Vel, jeg må nok innrømme at bamsefar har ringt meg hundrefjørten ganger for å spørre om jeg snart er ferdig, men det har jeg så absolutt ikke vært. 

Har faktisk ikke brukt Visa kortet en eneste gang. Har som sagt kun kjøpt”nødvendige” ting med pengelappene jeg fikk i gave. Hmmm, hva er det jeg egentlig har shoppa da; Victoria´s Secret parfyme og truser, solbriller, hårpynt, iPhone cover, like kjoler til Mille og meg, One Direction dress (også til Mille), body, skjørt, tre tightser og genser. Det er så sabla mye morsommere å handle her enn hjemme, får jo plenty igjen for pengene.

Gutta har rusla rundt på egenhånd. Pelle som hadde bursdag i går har fått sin etterlengta Xbox One, og er nå i ekstase. Han holder på å koble den opp mot TV´n på hotellrommet, så det blir nok ingen enkel oppgave å få han med ut å spise middag etterpå.

Her har dere beviset på at Pelle faktisk er med! Sikkert eneste bilde jeg får tatt av han.


Hotellet vårt ligger vegg i vegg med BBC. 

Helgens første smell, KFC….

Let´s have some brainfreeze!

Blir nok noen flere “smeller” på hotelrommet også etter hvert…


Snart FIFA turnering på gang.

Jentene skal blomstre i sommer.


Nå blir det en liten 5-minutter før vi vender nesa mot sentrum. Må jo utforske litt når vi først er her.

Ha en fortsatt god helg, dere!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Nina, Nina, Nina! Jeg som skal ta meg en Hansen-hjørna-dag i morgen i Stavanger. Føler for litt avreagering! Men hvor er du og Tonje???? Borte, borte, borte! 🙂 Kos deg, snuppa! <3

    2. Så fargerik og fin:)
      Kom med masse gode Manchester tips:):) skal der selv i September;)
      Ha ei flott helg på tur:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg