My birthday in Manchester!

Heihei fininger!

Ja, nå er dagen godt i gang, og akkurat nå har vi en liten pause på hotellrommet før vi drar inn til Manchester city igjen. Det har vært tut og kjør hele dagen, for her ligger ingen på latsiden. Butikkene åpnet kl. 08 i morges, så Bjørn Erik og jeg rakk en sjapp tur inn til byen og fikk fyllt opp tralla mi. Tenk det dere, jeg har med sånn “gamlis” handletrillevogn! Blir ikke mer harry enn det, men det skiter jeg i. Orker ikke tanken på å bære meg i hjel, og det er måte på hva kjekkasen min kan klare også. Det er uansett ingen som kjenner meg her allikevel, så jeg triller med hodet hevet jeg.

Føler meg så priviligert som får feire bursdagen min her da dere. Ikke det at 46 år er så sabla mye å rope hurra for, men bursdag er bursdag, og det er jo kjempekjekt å bli gjort stas på.  Uansett, så kan ingenting måle seg med å se Manu knuse Aston Villa på Old Trafford. Herrejemeni så kult! Kampen starta ganske så lunkent, og Pelle var ikke særlig overbevist om at dette skulle gå veien, men så klinte de til og gjorde turen hit fullkommen. Vi hadde fått tak i billetter ganske så langt oppunder taket, på øverste tribune, men det spilte ingen rolle. Vi stod midt blant United´s “Red Army” supportere og det var jo nesten, bare nesten som å være på kamp med Klanen. Nakkehåra reiste seg gang på gang når de sang og klappa, for en fest!







Takk Manu for at dere vant 4-1 og dermed gjorde besøket vårt fullkomment!

Nå skal vi bare lande litt og så blir det å sjekke ut bylivet her.

Klem fra bursdagsbarnet Nina

 

#Manchester

1 kommentar
    1. Ser ut som du har hatt konge feiring!! Flott at laget ditt scora hele 4 mål til din ære, meget omtenksomt;)
      Lest litt i bloggen din og om deg. Bloggen e prima, og du virker som ett kvinnfolk m tæl. Enn om eg hadde guts til å knuse til m blondt og rosa hår… ungene hadde prøvd å få meg innlagt på lukket. De “tolererer” piercingene (får overhodet ikkje nevne offentlig enkelte av de) og tattooeringene. Mamma! Helt seriøst, du e 44 år, ta deg sammen! (verstingen fra hun på 21: VOKS OPP) Har gitt klinkende klar beskjed om at har hun problemer m å akseptere mamma, så hadde hun problemer med seg sjøl. Når de legger lokket på kisten, og ska slenge meg i bakken, då skal de heller få lov å si: jaja, hun ble voksen tilslutt. men ikkje en dag før;)
      ser frem til å lese flere innlegg! Have a NICE day 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg