Tror jeg fortsetter litt til jeg…

God morgen!

Trodde snuppa var klar for skolen i dag, men neida. To minutter før avgang, ble hun sittende på do med skikkelig vondt i magen, så da var det bare å gjøre retrett. Skikkelig lei seg en stund der, for nå savner hun klassevenninnene sine. Det er stort sett der hun har det sosiale nettverket sitt, så det er ikke så rart at dette blir kjedelig i lengden. Hun er redd for å gå glipp av noe og synes det er litt trist å måtte være inne i dette flotte vårværet. Vi får Skype besteforeldre og kjøre litt Netflix, så går nok dagen på et vis.

Var forresten litt usikker på om jeg skulle fortsette å farge tuppene. Skvetter fortsatt hver gang jeg ser meg selv i speilet, for det er jo voldsomt. Tok en runde til før vi reiste bort i helgen, for fargen blekner fort etter et par vasker. Forsøkte å lage et felt med lilla også, ovenfor det rosa, men det ville ikke sitte dessverre. Tenkte at når jeg først var i gang med litt sprell, så hvorfor ikke kjøre på med litt ekstra? Men det gikk altså ikke, så jeg får nøye meg med rosa-Nina.


Når jeg spør Bjørn Erik hva han synes om dette, sier han; “Det er veldig rosa”. Javel?! Antagelig hans måte å fortelle meg at han kanskje ikke synes dette er så veldig kledelig. Mille lurer på når jeg skal ta resten, hun forstår ikke hvorfor jeg ikke tar hele håret. Fine Mille ♥


Har nok fått litt dilla på det her. Så det overalt når jeg var i England nå. 


Typisk meg! Impulsivt og lite gjennomtenkt. Hadde jo vært moro og prøvd noen andre farger også, når jeg først er i gang, men det er tydligvis ikke så enkelt.

Nå skal jeg ordne meg litt. Skal i møte på skolen. Litt stressa over at Mille må være alene hjemme, men vi har begynt å la henne få prøve seg litt. Hun har lært å ringe meg, kan nummeret mitt utenat, så stolt atte. Deretter blir det en liten tur hjem igjen før jeg skal til fysioterapeuten. Tut og kjør!

Skrives senere, klem Nina

 

#hairdye 

 

 

7 kommentarer
    1. Oi så masse flotte bilder! Den passet henne jo perfekt. Fine stoffet på fine kjolen på fineste Mille. ❤️💖💞 veldig glad dere ble fornøyde. 😃

    2. Synes du er tøff og fargerik som tørr dette
      Kjedelig med alle som er like
      Er nok ikke like tøff som deg der he..he og du kler det jo også syns jeg En rikrig god bedring til jenta de ,flott at hun har en så engasjert og god mamma da
      Ønske dere en riktig så god dag,med masse kos klæm fra mæ

    3. Tøft av en voksen dame å gjøre dette. No offence, men det er jo ingen hemmelighet at dette passer for unge mennesker. Men for all del, de som vil skille seg ut må jo bare gjøre det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg