Min reddende engel…

God ettermiddag, kjære lesere!

I dag kunne jeg endelig sende Mille-mor på skolen. Hun har hangla så lenge nå, men har begynt å musespise, og det er alltid et positivt tegn i riktig retning. Selv var planen å smyge til sengs igjen, og ta igjen litt søvn. Jeg veit jo at man i teorien ikke kan det, at det kun er en myte, men følte egentlig for å sjekke inn i drømmeland igjen så fort jeg kunne. Noen ville det annerledes. Min kjære reddende engel Vibecke ringte og ba meg på en kopp te i byen i stedet. Valget var enkelt. Heller sol på takterrassen til Sting, enn å sove bort halve dagen.

Da var det bare å hive seg i dusjen, og finne frem Batman-buksa. Måtte jo pynte meg litt…kremt. Det fine med det hele, var at Simone og Anne Mai også var i nærheten.Det ble jo riktig så koselig til slutt ♥

Man veit aldri hva slags kunst man finner på veggene på Café Sting. Jeg har ikke noe særlig greie på det, men får neste alltid lyst til å ta med meg masse hjem. Synd lommeboka ikke er enig i det. Denne gangen var det bilder av Jan Rune Holdhus, J. R Harlekin,  i all slags morsomme situasjoner. Elsket dem! Han gir ut skive nå, og til hvert bilde hørte det en sang til. Genialt! 







Det er rart hvor fort en litt trist dag kan forandre seg på nullkommaniks. Det er nesten som om noen gode venner merker at en trenger en, og gir dagen din god ny mening. Full av energi og med nytt pågangsmot, hentet jeg Mille tidlig på skolen i dag. Det er ikke nødvendig for henne å slite seg fullstendig ut første skoledag på lenge.

Nå skal vi knerte en Joikaboks og lage potetstappe. Ungene elsker det, så hvorfor ikke score noen ekstra mamma-poeng…

Klem Nina

 

#sting #cafesting

1 kommentar
    1. Har bare fått titta litt foreløpig men virker som en fin blogg..får se litt mer en annen dag…nå er det jo midt på natta…!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg