Vi elsker Bruktmarked!

God mandags morning dere!

Ja, i går var det altså duket for bruktmarked igjen. Dette har vi sett frem til lenge. Da fyller vi alt av lommer med alle småmynten han far har spart i en evighet, og drar på tokt. Skikkelig skattejakt! 

Vi spiser hverken frokost eller lunsj den dagen, for alt skal smakes på i tante Bassa´s Café. Det er jo halve moroa. Her benker vi oss til, koser oss med gode smørbrød og kaker, og nyter en god kopp kaffe eller te. Etterhvert dukker den ene kjente opp etter den andre, og de setter seg ned og slår av en prat. Så koselig, en perfekt søndag med andre ord.

Snuppeline Mille, løpt til og fra hele tiden. Denne gangen var det også åpnet opp et ekstra rom på Tasta Bydelhus, hvor ungene fikk tegne, spille bordtennis, sjakk, ja boltre seg akkurat som de ville. 

Pengeposen til Mille ble tom til slutt, men det tok laaaaaang tid. Det skal jo være meningen at man får mye for pengene, så jeg lo godt når hun heseblesende kom ropene inn i caféen: “Se ka eg har kjøpt mamma! Deksel til mobilen min! Kun to kroner! Nesten gratis jo!” Kremt, det var faktsik akkurat som å høre meg selv. Akkurat den strofen der bruker jeg også mot min kjære mann, når jeg har vært å shoppa…nesten gratis.

Synes det er helt fantastisk med gjenbruk. Hvis andre kan dra nytte av ting du egentlig ikke har bruk for, hvorfor skal det da ligge stua vekk et eller annet sted, eller i verste fall kastes?! Tullball! Selg det heller rimlig.

Avisen var også på plass, for et slikt engasjement bør deles, les her!

Mie og Mille elsker bruktmarked, go´jentene ♥




















Tusen takk til hele hurven som gjør dette her mulig. Vi har storkost oss!

Klem Nina

 

#Bruktmarked #shopping #retro

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg