3 uker er lenge…

Åhhh, i dag kommer han endelig hjem. Fine mannen min. Det har vært tre laaange uker. Han har vært skikkelig uheldig det siste året og gått glipp av alle skoleferier, jul og denne gangen påsken, men nå skal det i alle fall bli godt å gi han en god klem.

I går skulle jeg forresten begynt å tenke inntak av kalorier igjen, legge vekk påskevanene, men den gang ei. Det ble alt for mange fristelser allerede fra morgenen av, og det hele ble toppa med et deilig restaurantbesøk. Snuppeline Mille og jeg ble inspirert av det herlige sommerværet, som plutselig har bestemt seg for å vedvare, så vi stilte derfor i like blomsterglade sommerkjoler.






Selv skal jeg se om jeg for tid til en liten tur ut på Hove Plantasjen, for i dette været må man bare komme seg ut når man har muligheten.

Ønsker dere alle en finfin start på uken.

Klem Nina

 

#blomsterpikene #likeklær #morbarn #vår

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg