Skitjobb!

I dag har jeg plukka edderkoppegg til den store gullmedaljen! Pjuk for en skitjobb! Føler det står ei edderkoppmor bak hushjørnet og nistirrer på meg. Klar til å snike seg inn i øret mitt i natt, og legge hundrevis av nye egg. Neida, men våren er et faktum, og da må utearialet bak shines opp.

Bjørn Erik har tatt seg av plattingen, så den er nå klar for et nytt strøk beis, mens jeg har vaska jacuzzien. Det er egentlig ingen slitsom jobb, men å skrubbe lokket var altså ingen fornøyelse. Langs innsiden fant jeg flere poser med edderkoppegg, pjuk! Klissete poser med masse små hvite egg i, få det bort i en fei!

Nå er det gjort og det er kun småplukk igjen. Lekehuset til Mille skal tømmes og alt skal vaskes, men det tar ikke så lang tid. Så blir det å få opp hengekøya. Vi har alle hver vår hengekøye, men kun et sted å ha den, så vi veksler på moroa.


To potter til er ferdige, smelt…


Mille nekter å gå inn her, hvis ikke jeg tar en skikkelig vårrengjøring først. For selvfølgelig er det en del edderkopper her også. Må nok brette opp armene og få det gjort i løpet av uka. Så kan hun flytte inn her i noen måneder, thihiii.

Nå sitter jeg og hører på at snuppeline synger med koret. Jeg velger å sitte på sidelinja og følge med. Passer på at Mille ikke glir ut. 1,5 times kor er ikke bare bare for ei som ikke helt klarer å holde på konsentrasjonen. Det skal ikke så mye til for å få henne på riktig spor igjen, og da sitter hun igjen med en mye bedre mestringsfølelse etterpå.

Snakkes i morgen, fininger.

Klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg