Pause i 5 minutter…

Hei hei, kjære lesere!

I dag skulle jeg ønske døgnet hadde dobbelt så mange timer. For en som ikke jobber normalt og som ikke er vant til alt for mye på tapetet, er det bare å sette inn det ekstra giret å kjøre på. 

Helsa er noe av det viktigste jeg konsentrer meg om for tiden, derfor bruker jeg mye tid hos fysioterapeuten. Det trenes arm, masseres nakke og rygg og så får jeg nåler i muskler som har ligget i dvale alt for lenge. Tar på alt dette her, men helt nødvendig for å klare å komme tilbake til normalen. For det er det som er målet, å bli akkurat som før. 

Etter fysio gikk turen til lunsjdate med venner og noe annerledes “media ting og tang”. Vil ikke røpe noe, for dette er ikke mitt prosjekt, men regner med at jeg kan dele det med dere nærmere jul, når konseptet skal vises. Koselig var det i alle fall.

Nå er jeg hjemme i et liten time før det braker løs igjen. Sitter bak i hagen og ser spretne Pippi løpe rundt. Etter å ha rulla seg rundt og fått hele pelsen full av rasta dreads, er hun nå badet, klippet og gredd. Det er deilig å nyte 5 minutters pause i sola…




Skal altså skifte i en fei, freshe meg opp litt og hente bestis Tonje. Vi skal ut på sprell i sammen, men det får jeg skrive om seinere.

Ønsker dere alle en riktig god middag.

Klem Nina

 

 

 

#yotkshireterrier

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg