Orker ikke, gidder ikke, vil ikke…

Reklame | Avea Klinikken

Endelig fredag, men hva skjer? Ingen verdens ting her i gården, for akkurat nå gikk lufta ut av meg. Det er det kremværet ute og med mannen hjemme, så merker jeg det kribler i kroppen til å finne på noe, men den gang ei. 

Orker ikke, gidder ikke, vil ikke. Hva er det som skjer med meg a?! Så kjedelig jeg har blitt. Det mangler ikke på ting å gjøre for Nicky Romero er i byen og bestis Tonje har invitert meg på skikkelig metal fest på Brynerocken. Blææææææææ….

Må innrømme at det er litt flere faktorer som spiller inn på kveldens valg. For etter å ha vært hos fysioen i dag, gikk turen videre til Avea klinikken. Har utsatt meg selv for peeling i ansiktet, mandelsyre, Enerpeel. Har på en måte utsatt huden min for en mild brannskade, overfladisk skade, hvor gamle hudceller fjernes og ny cellevekst regenerer ny hud. Sprøtt, tenker sikkert mange, at man vil utsette seg for sånt, men det var absolutt ikke smertefullt og jeg ser helt ok ut nå. Ble spurt fra en skala fra 1 til 10 hvor vondt jeg synes det var. Det prikket litt, så 2-3 var svaret mitt, men det forsvart ganske så fort. Nå går jeg rundt med en usynlig helbredende maske samtidig som jeg bør være uten sminke resten av dagen. 

Når jeg er midt oppi slike behandligner føler jeg egentlig ikke for å sminke og stasje meg opp. Greit å la kroppen og huden hvile. Vet at det kommer godt med nå som jeg har vært hos fysioen også.

 

 

Det som er så fint med denne behandlingen er at jeg ikke kommer til å flasse noe særlig. Blir kanskje litt ru, og det er helt innafor. Bare å fortsette livet som før, men i dag tar jeg altså en hviledag i heimen. Nå blir det nachos med familien i steden, og når det valget først er tatt, så må jeg innrømme at det skal bli überkoselig. 

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Klem fra Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg