Årets vakreste eventyr, Melodi Grand Prix!

Åhhh, nå gleder jeg meg!

På vei inn i dusjen for å gjøre meg klar til årets vakreste eventyr, nemlig Melodi Grand Prix! Er storfan, og dagen skal feires med brask og bram. Det er bare å finne frem løsvippene og krølltanga, for nå skal hu mor pimpes opp.

I år som i fjor skal kvelden feires hos venninnen min Simone. Der samles alle entusiastene i flotte omgivelser. Alle skal ta med seg en asiatisk rett og jeg har akkurat fått bilder av slushmaskinen, med noe lekkert og fargerikt oppi. Får vel snike noen dråper med Barcardi Razz opp i den, tenker jeg.

Ikke helt sikker på hva jeg skal ha på meg ennå, men siden vi skal møtes kl. 18, er det vel bare å sette i gang å prøve seg fram. Slik så jeg ut i fjor….




Da får jeg løpe! Blir nok stille fra meg her resten av dagen, men vi skrives selvfølgelig i morgen!

Ha en riktig god Grand Prix dere, klem

PS: Som dere sikkert har lagt merke til så har jeg ikke nevnt noe om det norske bidraget…det er en grunn til det 🙁

#melodigrandprix #mgp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg