I salute you my big love <3

 

I dag har min aller beste venn, pappa´n til mine tre barn og kjære ektemann gjennom snart 18 år bursdag!

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne med kjærlighetserklæringen min til deg, fine du. 

Av og til skulle jeg ønske jeg traff deg når jeg var 16 år, slik at jeg kun hadde hatt øynene for deg hele livet, men det hadde jo vært reine barnerovet. For ja, jeg er myyyyyye eldre enn deg, selv om du begynner å bli grå i håret/skjegget du også. Men det kler deg. Staute, trygge og gode mannen min, du med det store hjerte. I feel pure love for you ♥ 

Gratulerer med dagen, gutten min! I dag skal jeg bære deg på gullstol og oppfylle alle dine ønsker ♥


Din Nina for alltid ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg