Nedtellingen har begynt…

Endelig mandag!

Vel, det er ikke så ofte jeg jubler over ukestart, men denne dagen har jeg venta på leeeeeenge. Jeg skal nemlig til København på torsdag. Langhelg med 10 spreke kvinns, og det må jo bli bra!

Sist jeg besøkte byen var i 2008. Kjærestetur med Bjørn Erik. Da bodde vi på et av de kuleste hotellene ever, Hotel Fox. Alle rommene var forskjellige, med sin egne unike smak, malt av kunstnere. Utrolig kult, hipt og ikke minst sentralt. 

Denne gangen har vi jentene leid oss en 150 kvm loftsleilighet, plass til 12 stk. Tror det blir primaballerina, for hvor morsomt er det ikke å våkne opp allemann i sammen? Åhhh som jeg gleder meg! 

Her er noen gamle shots fra 2008…






Nei, nå skal jeg faktisk gå opp i senga igjen og lese litt. Merker på hele kroppen at det har vært ” lått og løye” i flere dager. Dette er den eneste dagen hvor agendaen ikke er proppfull, og det må nytes.

Ønsker dere alle en god start på uken!

Klem Nina

 

 

#København #Nyhavn #Reiselyst 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg