Phuuu, nu kjør vi!

Åhhh, da var dokkeline i seng, og jeg kan fortsette dillinga mi i heimen!

Plutselig gikk lufta litt ut av meg, for nå er det liksom kvelden før kvelden. Tenk dere, dette har jeg ventet på i over 15 måneder, nå skjer det. Vi jentene girer hverandre opp på eventen vår, sender hverandre bilder med tilbakemeldinger om pakketips og avtaler hvor og når vi skal møtes i morgen. 10 kvinns på tur, juhuuuu!

Samtidig lakkes det negler og shaves legger innimellom all småputlinga. Alt må jo være på stell! Har fått Dennis hjem fra sykehuest også nå, og legene ser ut som om de kan hjelpe han. Han skal tilbake i morgen, og begynne på ny medisin, så nå kan vi alle puste lettet ut. Han er forresten forvist til pikeværelse akkurat nå, for Pelle har damebesøk, og da må broren skygge banen.




Synes han var søt der han satt jeg, selv om han grynta når jeg stakk innom med kameraet. Aldri fred å få…

Nå skal jeg bare se en episode av Greys før lakking av tærne står for tur…

Ha en fortsatt fin kveld, skrives i morgen!

Klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg