Show, show, show…

Hei igjen!

Ja, nå er vi kort innom etter å ha tilbragt hele dagen i byens shopping gater. Eller litt shopping og deilig lang lunsj i Nyhavn. Jeg må innrømme at jeg er bittelitt roligere i dag, ikke helt i gassen ennå, med det har nok noe med kvelden i går. For den var magsik!

Showet på Wallmans var toppers. Tårene trillet av nydelige ballader og jeg er øm i rompeballene av å ha rompedansa (sitter i stolen og danser) til herlige diskorytmer i flere timer. På slutten var vi ekstase, for da kjørte de det opp noe så ekstremt og vi kunne alle 90-talls strofene som kom som perler på en snor.

Etter showet gjorde de om spisesalen foran til dansegulv, og da var vel egentlig planen å gå videre, men neida. DJén som overtok var nok inni i hodet mitt og hentet frem musikken, for dette falt i smak. Vi blei der i et par timer til, og fikk lokket til oss et par til av jentene våre som valgte noe annet den  kvelden, så da ble vi syv stykker som dansa oss gjennom natten.

Havnet til slutt på Never Mind, en fantastisk homsebar hvor vi “fikk være i fred”. Her var musikken også eksepsjonell, så i dag er det noen av oss som ikke har stemmer…










Nei, nå mases det på at jeg må komme meg i dusjen igjen. Vi skal ha piknik nå. Kjøpe oss takeaway mat og kose oss med øl og vin. Deretter tar vi det som det kommer…

Kos dere videre, ha en finfin kveld 🙂

Klem fra Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg