Segway ruler!

God ettermiddag dere!

Ja, nå har vi kommet oss hjem fra tidens guidetur i København. Tenk det dere, jeg fikk altså lokket med meg syv av jentene på Segway, og det må jo være den aller beste og morsomste måten å få feid over en hel by på. I hele to timer farta vi rundt overalt, med en guide som dro frem den ene inside storyen etter den andre. Så dette dere, anbefaler jeg alle til å prøve. Dette er noe alle, jeg mener det, alle får til. Superenkelt! 

Jentene storkoste seg, de ble nesten skuffa når turen var over. Så jeg regner med at dette vil bli prøvd ut flere ganger.

Det følger forresten med til historien at ei av jentene klarte å plumpe i vannet i det vi skulle ta bilde foran “Den lille havrfruen”. Jeg sleit med å klare å ta et som alle så ok ut på…så tok en vri på det…🇩🇰







Prøv ut det her, just do it!

Klem Nina

 

#jentetur #København #segway #tips

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg