Livsnyterne og moroklumpene…

Åhhh som jeg savner å våkne opp blant jentene mine, og ikke minst hvor er frokosten med egg og bacon?!

Hverdagen traff meg som lyn fra klar himmel, det var faktisk en tornado med på kjøpet der også…tror jeg. Kaoset startet før jeg kom inn dørene, så det er godt jeg har fått lada opp batteriene og kan brette opp armene og gi gass.

Men uansett, jeg ser jo her gjennom alle bildene jeg har tatt, at det er flere lysglimt som bør deles. At været var så upåklanderlig fra vi kom til vi dro, har nok kjørt opp energinivået vårt. Vi har virkelig fått med oss masse kjekt på kort tid 🙂







Bilde er laget av sjokoladen M…





Mannen fra Holland med verdens største nese…kremt, det tror jeg så gjerne.


Nå har jeg nedtelling…skal hente Mille på skolen når hun slutter kl. 13. Har altså ikke sett henne siden torsdag og det kjenner et mammahjerte godt nå ♥

Skrives seinere!

Klem Nina

#København #Nyhavn

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg