Strandchicsa!

Ja, nå nytere vi sommeren dere!

Vi var ikke seine med å ringe tante-Tonje og komme oss på Sandestranda i morges når vi så at værmelderene hadde tatt rett, sol og skyfri himmel. Herlige stranda vår, ja vi kaller den vår, for her er vi omtrent ene og alene hver bidige gang. Vi velger nemlig å gå ned en annen vei en alle andre, og stortrives her.

Det er en fryd å ha med seg snuppeline Mille hit. Med litt god planlegging, Kapten Sabeltann musikk og blader i sekken, blir dagen garantert perfekt. 


















Nå har vi alle fått dusja vekk sanda, og skal nyte en bedre middag!

Håper dere også har vært ute og slikket sol. Må nyte det så lenge det varer…

Klem Nina

6 kommentarer
    1. Du er bare heilt fantastisk Nina:-). Byr så mye på deg sjøl, er så positiv , veldig aktiv og alltid fine bilder;). Har sjøl ei nydelig jente ” engelen ” min som også har ein ekstremt sjelden diagnose. Utfordringen min er: hvor skal jeg hente krefter og inspirasjon til til lignende dine/ deres aktiviteter og kvalitetstid??OG hvordan sette av tid til bare meg??? Men jeg blir veldig glad og positiv av å følge bloggen din;).

    2. Anne gro Vervik: Ja, det er litt av en utfordring til tider. Må tvinge frøken nesten venneløs med på uteaktiviteter. Får bedre samvittighet da. Sliter mye med den samvittigheten, alltid noe som må ventes med eller droppes. Glad hun sover godt om natten og legger seg rundt åtte på hverdagene, for da har jeg min alenetid…foran TV’n 🙂
      Planlegging og atter planlegging er alfa omega. Kunne aldri dratt på stranda og fått 5 minutter for meg selv uten full-lada iPhone med Kaptein Sabeltann på, nye blader og litt snop:-)
      Stå på videre, finn tid til deg selv og det viktigste, legg lista lavt, ikke ha alt for store forventninger…kan fort bli positivt overraska da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg