Galskapen er endelig tilbake!

På onsdag skjer det!

Da skal vi atter en gang få med oss galskapen til Vegar Hoel. Dette er fjerde gangen, og både store og små gleder seg. Jeg mener det, dette er teaterforestillingen alle bør få med seg, i hvert fall for vi som bor i Rogaland. De tidligere forestillingene har vært helt fantastiske, og foregår i år som i fjor på vakre Hindal gård, ute på Vaulen.

Dette er humor for store og små. Den herlige gjengen gir deg mye latter, syk humor og til tider helt ny vinkling på de kjente og kjære eventyrene. Denne gangen er det Hans og Grete som skal i ilden, og jeg gidder ikke en gang å forsøke å tro og mene noe som helst om hvordan det kommer til å arte seg. For alt kan skje, og de kan ikke skuffe oss gjengangerne. Vi kommer garantert til å gapskratte!

En gammal kollasj fra i fjor…


En venninne og jeg tar med oss hele bøtteballet og går nå på onsdag. Egentlig ville helst Bjørn Erik ha vært med, for dette er humoren hans så til de grader, men nå ble det ikke slik denne gangen.

Det er i alle fall ei her hjemme nå som har nedtelling…

God middag alle sammen, her har jeg akkurat slurpet i meg deilig løksuppe alá Tonje, jammi.

Klem Nina

 

#rogalandteater

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg