Prima ballerina, runde nummer to gikk strålende!

Reklame | Avea Klinikken

Fyttikatta som det lyner og tordner der ute nå. TV´en er slått av og vi sitter og teller 1001, 1002, 1003. Litt koselig også da, en unnskyldning til å tenne stearinlys igjen.

I dag har jeg altså vært hos kjære Heidi på igjen. Dere kan tro det begynner å bli bikiniklart “der nede”. Var til og med så tøff at jeg lot dama gå noen millimeter under trusekanten også. Herrejemeni, som jeg stresser med det der. Dere skulle vært flue på veggen, for makan til ablegøyer på meg altså, flaut. Det faller seg liksom ikke naturlig det der, men Heide tok dette med knusende ro. Hun har tross alt jobbet mange år på sykehuset, på gynekologavdeligen, så hun har sett det meste.

Det er en måned siden sist jeg tok Candela Alexandrite laserbehandling, og det har vært moro å se det ene håret etter det andre forsvinne. Tenk dere, for godt, permanent! Never, ever mer trøbbel! Det skal bli deilig å slippe å epilere, barbere og sitte med nål og pirke ut inngrodde betente hår. Aldri mer!

Litt overraska over at det er så lite hår igjen etter kun en behandlig. Skal tilbake i juli, og jeg tror ikke jeg trenger flere behandlinger etter det, og da er det feeeeeerie ♥

 

Nå har Tonje kommet, og jeg er jo ikke snauere enn at jeg må vise hvor fint det begynner å bli. Litt nuppete nå sånn rett etter behandlingen, men det vil gå over om et par tre dager. Gleder meg til jeg er helt i mål!

Ønsker dere alle en fin kveld! Her blir det nok en episode av påskekrimmen Hinterland…elsker britisk krim.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg