Alt er tilbake til normalen igjen…

Ja, da var Bjørn Erik endelig tilbake etter tre lange uker i havet ♥

Savn-knappen slo seg på for fullt for tre dager siden, og det var deilig å finne han i garasjen i ettermiddag når jeg kom hjem fra jentene. Godt å snike seg inn i bamsearmene hans igjen, få en lang klem og snuse inn lukten av han i halsgropa. Hjertesukk som jeg elsker den mannen ♥

Mille har vært opptatt med venninner i hele kveld og Pelle har hatt besøk. Så da lagde vi nachos, fant sofakroken og så de to siste episodene av Games of Thrones. Alt er altså tilbake til normalen igjen…


Han fikk til og med lurt meg opp på Harleyen nå, og jeg klarte faktisk å kjøre den alene opp og ned veien her. Phuuu, for en tung doning, her trengs det tydeligvis timesvis med trening, men guuuuud så moro.

Nå er det Paradise finale. Jaaaaa jeg innrømmer at Tonje og jeg hoppa på galskapen for to uker siden. Hun er på plass og Bjørn Erik ble kjempehappy over å få stikke avgårde på sykkelen en tur.

Håper dere har hatt en fin dag, skrives i morra!

Klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg