Glimrende musikkfest!

Ja, nå må jeg le litt av meg selv og han far. Vi er altså hjemme igjen, og hvem hadde vel trodd det? Barnefri og med muligheten til å gjøre hva vi vil, men neida, vi rusla hjem hånd i hånd nylig, med en stappfull pose med godis, ganske så fornøyde med dagen.

For i dag har Stavanger by bydd opp til fest, musikkfest. Over 100 band har gjennom hele dagen, på forskjellige scener, underholdt oss. Bjørn Erik og jeg digger slike arrangementer. Det gir liv til byen, og viser den frem fra sin beste side. 

Mille var med oss de tre første timene. Hun ble etterhvert hentet av venninnen min Kirsten. Akkurat nå fikk jeg en sms om at fem glade barn bader på terassen, skråler og ler. Hun har gledet seg en evighet til å komme dit på overnatting. Dere kan tro hun har mast ørtifjørti ganger om å bli plukka opp. Tiden gikk ikke fort nok, selv om jeg så hun gledet seg stort over å få være med oss i dag, særlig å få treffe på Tine og Kjell igjen i Lady Luck. 

Jeg synes det er viktig å dra med oss snuppeline på slike kjekke ting. Bjørn Erik og jeg har alltid mata ungene våre med all slags musikk. Han og jeg har ganske forskjellig smak, så de lærer litt om alt…det er lov å håpe.

Tenk, vi har barnefri en lørdagskveld, og velger å tilbringe den hjemme. Helt sprøtt, men utrolig koselig allikevel. Skal bare ha en liten fem minutter på sofaen, før vi avslutter kvelden i jacuzien ♥



















Kvelden var egentlig helt åpen, og det var jo en ørliten sjangs for at vi skulle ta´n helt ut. Med tanke på at vi skal grille med venner i morgen, er det helt greit å avslutte nå mens leken er god. Vi har tross alt vært i byen i nesten åtte timer, ikke dårlig det! 

Håper dere har også har hatt en fin kveld, kos dere videre!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg