Bestillinger allerede underveis…

Jeg elsker besteforeldre som strikker og hekler de fineste kreasjoner til meg!

Jeg er udugelig med pinnene selv, har forsøkt utallige ganger, så jeg har regelrett gitt opp. Derfor er jeg så happy over at min kjære mamma og svigermor lager masse kjekt til meg og mine små. Har alltid noe på gang, alltid noe på ønskelisten.

Denne gangen har jeg bestilt meg en bok med mange fantasifulle vinteroppskrifter i. Boken kom i går, og dere kan tro jeg fikk vann i munnen. Mammaen min har bursdag snart, så da sniker jeg med denne boken tror jeg. Greit å planlegge neste vinters prosjekter allerede.

Det var ikke vanskelig å finne bilder av noen av de gamle herlighetene.





“Woodland Knits”, heter boka med 20 forskjellige herligheter i…


Denne hettelua er jo bare helt eventyrlig. Selvfølgelig ikke like lett når oppskriften går på engelsk, men regner med at min kjære mamma fikser det ♥


Denne i sort, kunne jeg brukt hele vinteren.

Jeg blir aldri for “voksen” til å gå med slikt.

Nei, nå er det snart på tide å gå inn fotballmodus. Jeg har fått på meg fotballtrøya, nedtelling på gang!

God middag!

Klem Nina

1 kommentar
    1. Veldig mye fine strikkede ting der 🙂 Jeg hekler meg kjoler for tiden 🙂 Uten oppskrift, for det orker jeg ikke.. Likte den jakken over her med hette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg