Orgasmisk kulinarisk opplevelse!

I dag var jeg nødt til å møte jentene mine igjen. Sååå lenge siden sist jeg var sammen med dem, vel helt siden søndag…

Hadde skikkelig lyst til å prøve ut noe nytt, så vi møttes på det nye konserthuset, Spiseriet. Søte Valdimar tok i mot oss med åpne armer, og ga oss kongelig service. Herrejemeni for en deilig mat! Tenk at noe så enkelt som lefser kan være så godt. Jeg valgte lefse med bacon, pesto, salat, parmesan og soltørka tomater, jammi! Det var ikke akkurat nødvendig å spørre meg om maten smakte, for det var ikke en smule igjen.

Vi jentene fikk to gode timer i sammen med bånn gass på tarlatuten. Det er helt utrolig, men denne gjengen her går aldri tom for samtaleemner. Det er nesten så vi må rekke opp hånda for å få inn et ord til tider, thihiii. 

Siden maten smakte så fortreffelig, ble selvfølgelig fru Thorsen frista til å titte på desertmenyen. Er jo helg, og det må jo feires, kremt. Rabarbra og jordbær med hvit sjokolade…halleluja! Der og da trodde jeg at jeg var kommet til himmelen. Ble helt stum, og det er ikke ofte, jeg nøt øyeblikket. Kan anbefales på det sterkeste, må oppleves!

 









Åhhh, dette kan jeg leve lenge på…helt til i morgen. Da møtes gjengen igjen, på årets Surstock festival, og jeg regner med at de store matopplevelse igjen står for tur.

Ønsker dere alle en fin helg, kos dere!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg