Erre her det er party?!

For en fest!

Dette var min tredje Surstock festival, og det siste jeg gjorde før jeg la meg var å skrive til festarrangørene, Kent-Michael og Frode: “Beste festen ever! Aner ikke hvordan dere skal klare å toppe det her!”

Gud som jeg storkoste meg. Omtrent alle jentene var på plass og når snopet mitt Poppe også for en gangs skyld kunne delta, ja da var det bare å gi gass.

Surstock er altså en privat fest som foregår i hagen til en kompis. Vi betaler alle en symbolsk liten sum for å få være med, for når 170 mennsker skal få plass, ja da kan man ikke bare låne stoler og bord fra naboen. Frode, Kent-Michael og sikkert en haug med frivillige står skikkelig på for at alt skal bli perfekt. Det eneste vi trenger å tenkte på er å bidra med masse godt humør, grillmat og det flytende. 

Jeg ble kjent med de fleste her gjennom Bevski turen til alpene. Merker det blir en del interne innslag underveis, som jodle-låter og “Haaaaaaaalooooooo-gauling”, men regner med at de fleste begynner å bli vant til det. Jeg elsker i alle fall disse sammenkomstene. De gir meg energi til å ta fatt på hverdagen med friskt mot.

Har akkurat gått i gjennom 200 bilder fra i går, og jeg ber dere være tålmodig med meg denne gangen. Burde egentlig ha laget to innlegg. Et som viser starten på festen, hvor alle småpratet, spiste og lo og et hvor “gale Mathias” satte inn for fullt, men det blir med dette ene ♥












































Det er ikke vanskelig å se at disse folka er glade i hverandre og liker å ha det gøy! Får virkelig håpe jeg står på gjestelista til neste år også, hint, hint, smisk, smisk, for dette er litt av en høydare.

Akkurat nå har vi tatt en alkotest og den viste 0,0 på begge. Så da er det bare å slenge seg på sykkelen og få henta bilen.

Skrives senere, smask

 

#surstockfestival #sommerfest #venner #party

2 kommentarer
    1. woho såg ut som dokke hadde det gjildt!
      Noe alvorlig kokk dokke hadde da hahaha
      Du så helt strålende ut som vanlig.
      (og å oppbevare ting i bhen er veldig fornuftig, det var en gang eg lagra visakortet i bhen og så glemte eg den ut. Ble rimelig stressa før eg tok meg sjøl på puppen hahaha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg