Flere snart på plass…

Ja, da fikk jeg lurt med meg han far ut på Hove Plantasjen!

Skulle “bare” ha et par margeritter, offisielt, men jeg hadde selvfølgelig en liten baktanke med besøket. Er nemlig så fornøyd med de fire lilla plastpottene jeg kjøpte tidligere år, og syntes jeg trengte noen flere. Vet ikke helt om Bjørn Erik var like enig der, men han bar nå med seg det han klarte, snille mannen min ♥

Det ble litt planter også, men lufta gikk plutselig ut av meg. Får se om de kommer i jord i løpet av kvelden, time will show!




Håper jeg har disse i maaaange år. Spurte om de ble falma i sola, men det visste de ikke. 

Håper dere har en finfin kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg