Ja, jeg kler meg barnslig!

Hallo kjære lesere!

I dag ble det dessverre seint innlegg på dere, men flere er på vei nå som fotballen snart ruller over TV skjermen. Må nemlig ikke nistirre på titteboksen da. Det går greit å gjøre flere ting samtidig.

Nå pakkes det til en liten miniferie som begynner i morgen. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg bør ha med meg av klær, for det meldes veldig variert vær på Østlandet (skrives det egentlig med stor Ø?). For å ikke ta på meg noen klesfavoritter og skitne dem til i dag, tok jeg endelig frem “My Little Pony” outfiten min. Kjøpt i Manchester i mars, og det var sannelig på tide å lufte den.

Dette er nok et antrekk Mille hadde foretrukket å gå i mer enn meg, og ja, jeg kjøpte selvfølgelig samme til henne, men jeg elsker det også! Kjøpte mange truser i statene i fjor med de søte ponniene på, og siden de lager dette i min størrelse, så er det vel kanskje ikke bare meg som voksen som liker det?

Tror aldri jeg blir skikkelig “voksen” i klesveien. Tror jeg eier 5 bukser (ikke helt normale de heller) og 30-40 tights i alle slags varianter. Jo mer fargesprakende de er, jo bedre.





Da var fotballen i gang! Vi holder en knapp på Belgia, en liten knapp. Det er egentlig ingen lag i denne kampen jeg brenner så veldig for.

Kos dere videre!

Klem Nina

8 kommentarer
    1. Ååh, den outfiten der, var kjempe søt og så utrolig behagelig ut! 😀 Ser kamp her også, men aner ikke hvem skal heie på… Venter på Sambafotball.. Heia Brasil 🙂 Klem i fleng!

    2. OMG!!! Er det mulig:D I LOVE My little pony:D Har begynt å samle på ponniene og nå i voksen alder:)
      Har ikke mangen, men har de eg husker fra når eg var liten, de mest kjære:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg