Bis Bald!

Sees snart!

Ja, i dag var jeg nødt til å se jentene igjen, for nå reiser vi som sagt vekk og blir borte en liten uke. Møtte hverandre skrubbsultne hele hurven. Kan jo ikke spise frokost når vi vet vi skal slå ihjel et par-tre timer i sammen. Må spare oss…

Det er rart med det, men jeg føler meg ikke hel uten å ha fått litt venninneterapi i ukedagene. Nå har jeg fått påfyll, og kan flyte på det til neste gang vi sees ♥







Det som er fantastisk med denne lille flyingstart miniferien, er at jeg skal møte mange andre gode venner underveis. Bestis Tonje som også er fra Oslo men som bor et steinkast unna meg, skal også på samme tur, så denne dama her kan ikke klage.

Da var det snart klart for 2. omgang, måtte Brasil snart få putta den kula i mål!

Klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg