Premiering av 17 mai bilde mitt…

Hei igjen, godtfolk!

Det blir tatt en del bilder når man hele tiden er på jakt etter “øyeblikket” hver dag man blogger. Nå har jeg alltid tatt masse bilder, har alltid interessert meg for foto og redigering, og av og til så treffer man. Hver tredje måned er jeg nødt å tømme minnekortet mitt på det lille Canon kameraet, for da nærmer det seg som regel 5000 tagninger. Har derfor en del bilder på lager, litt her og litt der. Burde tatt meg tid til å rydde opp litt, samlet alt jeg har på et sted.

Når en venninne gjorde meg oppmerksom på en lokal fotokonkurranse, “Beste 17. mai bilde”, ja da plukka jeg ut et av fine Pippi og sendte det inn. Hun lå jo som sagt i den gule sykkelkurven på tandem-sykkelen som Mille og jeg syklet med på 17 mai. Litt moro, for folk så henne omtrent ikke der hun lå. Stille som en mus, den lille engelen vår. Ikke rart folk dro på smilebåndet når det lille nurket av og til tittet frem.

Fine lille Pippi´n vår ♥

Gla´jentene!


Den snedige lille “Music Angel” høyttaleren blir god å ha, takk Tasta Avis!

Nå skal gubben gå å få ferdig tatoveringen sin, før vi kan sette oss inn i bilen og ta fatt på første del-etappe.

Ønsker dere alle en fortsatt finfin dag!

Smask Nina

 

 

4 kommentarer
    1. Fin onsdagsformiddag til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Ellers ønsker jeg deg en god dag videre!

    2. Har en Music Angels selv, i rosa vel og merke. Elsker den! Har så og si sluttet å bruke de store høyttalerne mine, for denne er så kjekk å bruke og tar liten plass 😀 Gratulerer med premien, du fortjente den virkelig! 🙂 God tur dere, og ha en riktig fin onsdag videre! Klem i fleng! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg