Tons of Rock i bilder!

Hei, hei igjen kjære lesere!

Ja, da har vi endelig kommet oss hjem igjen! Eller endelig og endelig fru Blom, hvis jeg kjenner etter så tror jeg at jeg kunne holdt ut i et par dager til. Jeg merker jeg savner å våkne opp til allsang på campingplassen.

Uansett dere, det var superdeilig å knipe på lille Mille-mor igjen, engelen vår. Jeg fikk faktisk en klem av Pelle-mann også, og det varmer et mammahjerte. Dennis ser jeg helt sikkert i morgen, for bilen var full-lasta med brus, Burn, snop, spareribs og snus (ja tro det eller ei) fra Sverige. Alle skal få!

Nå skal jeg komme meg i dusjen, deretter mekke sammen en  piknikkurv, for så å få hele flokken min inn i bilen igjen. Kirsten og Asgeir har nemlig bedt oss på Sankthansfest ute på stranda hos dem.

Men se her da dere! Endelig har jeg fått gått gjennom alle de 600 bildene på kameraet. Så her har dere mitt “Tons of Rock 2014” i bilder!



































Jeg regner med og håper av hele mitt hjerte at “Tons of Rock” overlever i mange år fremover. Ordføreren i Halden var faktisk innom campen og snakket varmt om at dette skulle de få til, for dette var stort. Så neste gang, satser vi på å få med oss enda flere venner fra Stavanger.

Klem Nina

 

#tonsofrock #rocknroll #venner #konserter #camping #harleydavidson #turbojugend #kjærester

4 kommentarer
    1. Looks like magic!
      Surt for en som bor 15 min unna ikke og komme seg dit .. men er det hverken barnevakt eller penger så får det bli neste år! 😉
      Ser ut som att du hadde det digg ihvertfall! ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg