Jeg var så redd for å mislykkes før…

God morgen, kjære lesere ♥

I dag var jeg tidlig på´n, stilte hos fysion kl. 08. Sneik meg ut av huset som fortsatt sov. 

Når jeg ligger i reimene og trener, kommer ofte tankene snikende. Særlig når det strømmer sårbare toner med Anne Grete Preus fra radion. Er stor fan av dama. Tekstene i låtene hennes treffer meg ofte midt i hjerte. Jeg kjenner meg igjen i mye av det hun synger om.

Det fikk meg til å tenke på det å ha medfølelse for andre. Men hvordan kan man ha medfølelse for noen uten selv å føle på sårbarheten. For man er nødt til å ta steget å kjenne etter, finne svakheten og finne frem de tankene menneskene rundt deg sliter med. Da finne man medfølelsen, og det er stort. Kanskje det største et menneske kan ha ♥

Jeg var så redd for å mislykkes før
Nå vil jeg bare prøve
Å være en fin amatør
En som prøver vil og lærer
Som håper drømmen bærer
Det er alltid noen som får en enda større bit
De sier de har vært heldige
Men kanskje var det bare slit
Det er alltid noen som er høyere på strå
Men en kan bli både stiv og kald 
Av å stå for lenge på tå
Jeg var så redd for å mislykkes før
Nå vil jeg bare prøve 
Å være en fin amatør
En som prøver vil og lærer
Som håper drømmen bærer
Som aldri sier jeg kan og vet
En ekte proff i kjærlighet
En som dyrker og inderliggjør
En som elsker
Det er en amatør
Det er alltid noen som går i mål en time før
Men alle er tapere
Hvis målet er størst konto når en dør
Det er alltid noen som må krympe andres liv
For å kjenne seg store nok
I sitt eget perspektiv
Jeg var så redd for å mislykkes før
Nå vil jeg bare prøve 
Å være en fin amatør
En som prøver vil og lærer
Som håper drømmen bærer
Som aldri sier jeg kan og vet
En ekte proff i kjærlighet
En som dyrker og inderliggjør
En som elsker
Det er en amatør
En som dyrker og inderliggjør
En som elsker
Det er en amatør

<a href="http://instagram.com/p/


Ønsker dere alle en fin dag, helg også snart, fredagslykke!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg