8 tupper i bademodus…

God ettermiddag, dere.

Herrejemeni nå ble det sein blogging, men sånn er det når man er utendørs hele dagen. Var som sagt på Gamligen i dag, og klokka var nærmere åtte før vi kom inn dørene her. Da bytta jeg bare sko og kom meg ut igjen på den daglige trimrunden min rundt øya. Dere kan tro jeg ble glad når deilig løk/gulasj-suppelukt slo mot meg når jeg var ferdig. Det hadde snille betisTonje gjort klart.

Det var en del folk på Gamlingen i dag, ble fort fullt når Fiks Ferdig Ferie dukket opp med flere store grupper. Men klok av erfaring så vet vi jo at de må hjem i normal tid, så derfor ble vi og nøt de siste timene i fred og ro ene og alene.









Nei, nå må jeg være litt god venninne før det er nattinatt.

Skrives igjen i morra, kjære dere!

Klem Nina

 

#gamlingenstavanger #badeland #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg