Hårfjerning, trim og velvære!

Gooood morgen!

Ja, da er turbo-Nina i farta! Velvære og egentid er tingen før kl 11. Heidi forstår ikke hvorfor jeg driver å samler på de få hårstråene jeg har under armene. Etter litt betenkningstid, er jeg jo helt enig. Hvorfor ikke bare få det fjernet, for alltid? Tror neppe jeg våkner opp en dag og plutselig får megalyst til å slippe ut håret. Nei, vet du hva, få det vekk! Tok 2 minutter. Jøss, hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?!

Hadde også et stort sprengt blodkar under det ene øyet, som jeg ønsket å ta Puls-lys på. Litt skummelt når det er så nærme øyet, men det var borte på første forsøk. Magi!

Nå blir det store Stokka tur, og møte med jentene etterpå. Vi skal shoppe flere Otz sko, har fått handleliste fra venninner.

 

Tjobing hvor det går! 

Ønsker dere alle en finfin dag! 

Klem Nina

 

6 kommentarer
    1. Hei nina 🙂
      Vet du hvor lenge dei har det kjøp 2 betal for 1 på skona? Har 2 par å finnes ikkje bedre sko.

    2. Kunne jeg spørt om du kunne gjort meg en tjeneste? Å sjekka om dei hadde str igjen å jeg event kunne satt over penger til deg? Jeg bor på hommersåk men har null mulighet til å komme meg i butikken nå, men kjenner jeg har så lyst på flere av dei skona.

    3. Nina Sprell Levende: Hei igjen! De kommer til å ha dette tilbudet lenge sa de, men at de begynte å gå tomme for diverse farger og størrelser.
      MEN fikk akkurat en koselig medling fra en leser om at hun hadde ringt Madla og de sendte faktisk to par til henne, kjempeservice!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg