Ungen er lei av å finne på noe…

God kveld i stugo!

Nå har jeg vært bak i hagen med Pippi og kost meg med dagens siste solstråler. Tenk, Mille nektet å være med på noe i dag. Hun hadde kun lyst til å slappe av hjemme og inne. Hvis jeg på liv og død hadde villet aktivisert henne, ja da hadde hun ikke hatt noe valg, men jeg så hun var sliten. Det er tross alt hennes sommerferie også, og selv om vi foreldre stadig bekymrer oss over sittestillende unger foran PCén og TVén, så må de da få lov til tider å bare cooler´n synes jeg.

Derfor dro jeg ut med venninner. Kun i ført treningstøy og null makeup. I følge “trimvarsleren” til Andrea forbrant vi over 800 kalorier rundt Stokka-vannet, så da smakte det godt med en sunn “rugbrød med egg”-lunsj på Madla-senteret etterpå. Vi tre venninnene fikk ytterligere besøk av to nybakte mammaer med deres små, og da kom selvfølgleig “åhhh, ungsomskilden-sukket” frem. Elsker små bebisser, finnes ikke noe mer uskyldig og deiligere. 

Deretter måtte vi jo selvfølgelig ta turen tilbake til Madla Hud- og Fotklinikk. Venninner hadde satt inn penger på kontoen min, og noen av oss gikk også sammen for å kjøpe flere Otz sko, siden de selger 2 for 1. Ble selvfølgelig derfor et par til på meg, grønne…





Nå skal jeg lokke snuppeline ut av rommet med litt jordbær til kvelds. Regner med at hun kommer løpende ned trappene ganske fort.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

Klem Nina

 

#OTZ

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg