Tuppekveld <3

God kveld i stugo, fine dere!

Vel, egentlig var planen å ta seg en liten sving i Stavanger by, men neida. Tonje og jeg har vært superflinke med trim og mat siden søndag, så vi ville ikke ødelegge noe med Kong alkohol. Tok heller en 70 minutters rask gange i nabolaget her, og dro hjem etterpå og lagde oss deilig fortjent fredagstaco.

Nå blir det å snurre film til vi stuper i sengs. Bestis skal ligge over, for snuppeline sover hos Hege-mor denne helgen.






Nå har Pelle fått besøk av Thea, og vi klare for Leonardo DiCaprio, skrives i morgen!

Klem Nina

4 kommentarer
    1. Flinkisser! Jeg hadde store planer om å bli litt slankere til ferien, men det er ikke lett i disse tider!
      Sommeren er herlig og oss single jenter har VELDIG lyst å finne på någe sprell hver helg..
      og så kommer dagen derpå og maten som hører til,..

    2. Tiina: Vet akkurat hvordan det er. Aner ikke hvor mange kg jeg har slanket bort hele mitt liv. Var velid flik i fjor, kalte det ikke slanking, men gikk virkelig inn for å stoppe all knaskinga av alt snopet jeg alltid kjøpte inn. Samtidig spiste jeg litt av alt, kuttet egentlig ikke ut noe, men telte kalorier. Gikk ned 20 kg, men etter en nakkeoperasjon i fjor før jul gikk jeg opp igjen.
      Forrige lørdag bestemte venninnen min og meg oss for at nå var nok nok. Så nå er vi på´n igjen. Ikke slanking, men litt av alt og helt slutt på brus og snop utenom lørdagene 🙂

    3. Det er jo det som fungerer best: man kan spise alt men ikke alltid. Ikke noe diett greier! Eg klarer meg fint i ukedagene men så kommer fredag, og då vil eg ha noe godt. og så lørdag og så fortsetter er på søndag i tillegg!! Huff!
      Men men, skal prøve å ta de små stegene, ikke spise chips på fest, ingen nattmat på veien hjem, noe godt og forfriskende til dagen derpå istedenfor familiepizza haha…
      Eg synes du er flink, stå på!
      P.S. En genial snack er frosne druer( de røde er best, uten stein) det er som en minisorbet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg