En magisk sommerkjole i bytte for en flaske vin…

Hallo deilige lørdag ♥

Ja, i dag våknet jeg opp med Tonje ved min side. Hun sov som sagt over, og snakk om å bli kasta tilbake til de gode gamle dager hvor skravla gikk i hundre på sengekanten. Så koselig atte, for vi tuppene går aldri tom for samtaleemner.

Egentlig skulle vi hatt maratontrening i løypene her i dag, men uff og dobbeltuff, det har begynt å regne, sideslengs. Ikke så ille gudskjelov som værmeldingen spådde, men med en “orkan” vindstyrke frister det lite å ta beina fatt. Men dagen er ennå ung…

Uansett dere, før styrtregnet satte inn, rakk jeg akkurat bak i hagen hvor jeg fikk knipset mitt siste kupp. Er ikke denne kjolen supersøt? Den fikk jeg altså karra til meg for en flaske vin. Slettes ikke verst! Ei venninne av meg var nylig i Oslo på Metallica konsert og var avbildet i en lignende, bare at den var rød. Blomstergale meg spurte selvfølgelig hvor hun hadde kjøpt herligheten. Skuffelsen ble stor da det viste seg at den var kjøpt i utlandet. Men plutselig spurte venninnen hennes om jeg ville kjøpe hennes sorte som var kjøpt på samme sommerferie. JAAAAAAA, selvfølgelig ville jeg det. Tenk så heldig jeg var, hun ville kun ha en flaske vin i bytte. Jeg smiler fra øre til øre.






Tror jeg må få tak i en knallgul strømpebukse eller leggings til den her. Dette er et plagg jeg blir glad av å ta på meg. Løøøøøve it!

Ja, ja,  da har jeg og bestis fått i oss rugbrødfrokost, egg og te, mens vi ser ser en gammel Agatha  Christie slager på NrK1. Det er jo lov å håpe at det letter utenfor så vi kan finne på noe…eller ikke. Deilig å lade batteriene også.

Øsnker dere alle en finfin lørdag, nyt dagen!

Klem Nina

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg