Late dager i sikte…

Har dere en fin søndag?

Det har vi tuppene, samtidig som vi er så fornøyde med helgens lille bootcamp. Klapper oss stolt på skuldrene, og er begge klare for nok en travel uke.

I dag har Pelle vært på loftet og hentet ned koffertene til Hellas ferien. Vet det fortsatt er nesten to uker til vi reiser, men jeg liker å planlegge. Når vi også er bortereist hele neste uke, kommer hjem kun få timer før flyet går, ja da er det jo på tide å hente fram alle duppedittene.

Det jeg gleder meg mest til denne sommeren er ferieformen vi har valgt. For første gang på lenge skal vi bare slappe av…håper jeg. Når vi kommer frem til Aegina, er det en ting jeg virkelig ser frem til, nemlig å lese! Har ikke fått lest en eneste bok på de siste feriene våre, men denne gangen skal jeg få det til. Så nå legges krimmen av islandske Arnaldur Indridason vekk, for nå skal det leses lett husmorlektyre. Frese gjennom et par fristelser jeg nettopp har skaffet meg. Får virkelig håpe de slår an.


Nå gleder jeg meg til Mille-mor kommer hjem fra Hege. Har akkurat fått vite at de er en liten tur på flymuseet. Jeg har en liten overraskelse til henne, og som de fleste vet er det ikke så mye som skal til for å glede den lille prinsessa.

Nei, nå skal jeg se ferdig nok en Agatha Christie film som går på NrK1. Vi har satt den på pause ørtifjørti ganger, alltid “things to do”…

God søndag!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Har en god bok i samme “sjangeren” som de to der som jeg nettopp har lest, som du kan få og ta med deg på ferie 😉 Legger den klar sammen med lipglossen til fredag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg