Savner, savner, savner og mimrer…

God kveld!

Det er helt merkelig hvor fort det har gått siden Bjørn Erik dro offshore denne gangen. I morgen er han her igjen, så dere kan tro Mille gikk i taket når hun fikk nyheten ♥

Satt og kikket gjennom bildene fra dagene våre før han reiste, når vi var på farta i Halden. Fant plutselig mange små øyeblikk som jeg helt har glemt å vise dere. Blant annet alle bildene fra Halden by, besøket hos søstrene Hanne og Rikke i deres praktfulle Polly´s Tearoom og ikke minst sitater fra reportasjen i avisen vi var med i. Jada, herr og fru plipp og plopp klarte selvfølgelig å få et helt eget kapittel i lokalavisen, vi er alltid der det skjer noe…

Gode minner… 










Nå skal jeg ut i det nydelige været, gå runden rundt øya. Har lastet ned masse ny musikk, så jeg håper beina går av seg selv…

Klem Nina

1 kommentar
    1. Herligt, eg er så glad når eg ser at det finnes ekte kjærlighet:)
      Det er noe jeg ikke har funnet ennå men har tro på det når jeg ser slike mennesker som deg og BE:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg